Servisas

+370 46 325 325

Klaipėda: I-V 8:00 - 18:00, VI 10:00 - 15:00


Lietošanas noteikumi

Lietošanas noteikumi

Pirkšanas - pārdošanas noteikumi:

1. Vispārīgie noteikumi
1.1. Šie pirkšanas un pārdošanas noteikumi (turpmāk – Noteikumi) regulē tās personas (turpmāk – Pircējs) e-pasta adresi, kura iegādājas preces www.salna.lt. veikala un UAB „ŠALNOS PREKYBA” (turpmāk – Pārdevējs) savstarpējās tiesības, pienākumi un atbildība un citas ar preču pirkšanu un pārdošanu saistītās attiecības. Iegādājoties preces pa e-pastu veikalā Pircējs apliecina, ka saprot šos Noteikumus un ievēros tos.

2. Personas datu aizsardzība
2.1. Pasūtot preces pa e-pastu, pircējs veikalā www.salna.lt jānorāda preču pasūtījuma izpildei nepieciešamie dati: vārds, uzvārds, preču piegādes adrese, tālruņa numurs un e-pasta adrese.
2.2. Pārdevējs apliecina, ka pircēja sniegtie dati tiks izmantoti tikai elektroniskai preču pirkšanai un pārdošanai. veikalā www.salna.lt nolūkos. Pārdevējs apņemas neizpaust šo informāciju trešajām personām, izņemot Pārdevēja partnerus, kas nodrošina preču piegādi vai citus ar Pircēja pasūtījuma izpildi saistītus pakalpojumus. Visos citos gadījumos jebkādi Pircēja personas dati var tikt izpausti trešajām personām tikai Lietuvas Republikas tiesību aktos noteiktajā kārtībā.

3. Pirkuma-pārdošanas līguma noslēgšanas brīdis
3.1. Līgums starp Pircēju un Pārdevēju tiek uzskatīts par noslēgtu no brīža, kad Pircējs pēc preces izvēles un pasūtījuma noformēšanas, kurā norādījis visus pasūtījumam nepieciešamos datus, iepazinies ar šiem Noteikumiem, noklikšķina uz " Apstiprināt" pogu.
3.2. Katrs starp Pircēju un Pārdevēju noslēgtais līgums tiek arhivēts UAB "ŠALNOS PREKYBA" datubāzē.

4. Pircēja tiesības
4.1. Pircējam ir tiesības iegādāties preces pa e-pastu. veikalā www.salna.lt saskaņā ar šiem Noteikumiem un Lietuvas Republikas likumiem vai citiem tiesību aktiem.
4.2. Pircējam ir tiesības atteikties no e-veikalā noslēgtā pirkuma-pārdošanas līguma, par to rakstiski paziņojot Pārdevējam ne vēlāk kā 14 darba dienu laikā no preces piegādes dienas, izņemot gadījumus, kad pirkšanas-pārdošanas līgums tika noslēgts. sakarā ar:
4.2.1. Audio un video darbu un fonogrammu tirdzniecība uz jebkuriem video vai audio medijiem, datorprogrammām, ja Lietotājs ir pārkāpis iepakojuma aizsardzību.
4.2.2. Preces, kas ražotas pēc Pircēja individuālā pasūtījuma vai acīmredzami pielāgotas viņam, vai kuras to rakstura dēļ nevar tikt atgrieztas Pircējam to preču īpašību zaudēšanas dēļ.
4.2.3. Citos gadījumos, kad saskaņā ar Lietuvas Republikas likumiem nevar atteikt pirkuma un pārdošanas līgumu.
4.3. Pircēja tiesības lauzt pārdošanas līgumu tiek īstenotas saskaņā ar Ekonomikas ministra 2001. gada dekrētu. 17. augusts Saskaņā ar Rīkojumu Nr.258 apstiprinātajiem "Preču pārdošanas un pakalpojumu sniegšanas līgumiem, izmantojot sakaru līdzekļus" noteikumiem, kurus Pircējam ir tiesības izmantot, ja prece nav bojāta un/vai tās komerciālais izskats. nav mainīts, iepakojums, nav lietots.

5. Pircēja pienākumi
5.1. Pircējam ir jāmaksā par precēm un citi maksājumi, kas saistīti ar pasūtījuma izpildi un jāpieņem pasūtītās preces šajos noteikumos noteiktajā kārtībā.
5.2. Pircējs par e-veikalā pasūtītajām precēm norēķinās ar pārskaitījumu, skaidrā naudā vai izmantojot līzinga kompāniju sniegtos patēriņa kredīta pakalpojumus, atkarībā no pasūtījuma veikšanas brīdī izvēlētā apmaksas veida. Apmaksājot ar pārskaitījumu, Pircējam maksājuma mērķa laukā jānorāda pasūtījuma numurs, kas pēc pasūtījuma noformēšanas un apstiprināšanas tiek nosūtīts Pircējam pa e-pastu.
5.3. Pircējam 14 darba dienu laikā no līguma noslēgšanas dienas jāinformē pārdevējs par pirkuma līguma izbeigšanu pa e-pastu [email protected].
5.4. Ja mainās Pircēja reģistrācijas anketā norādītie dati, Pircējam par to jāinformē Pārdevējs pa e-pastu [email protected].
5.5. Pircējam ir jāievēro šie Noteikumi un Lietuvas Republikas tiesību aktos noteiktās prasības.

6. Pārdevēja tiesības
6.1. Ja Pircējs mēģina kaitēt vai kaitē e-veikala darbībai vai pārkāpj savus pienākumus vai šos Noteikumus, Pārdevējam ir tiesības lauzt esošos pirkuma un pārdošanas līgumus un atcelt iespēju Pircējam slēgt jaunus līgumus bez iepriekšēja brīdinājuma. .
6.2. Pārdevējs var pārtraukt vai uz laiku apturēt e-veikala darbību bez iepriekšēja brīdinājuma. Pārdevējs nav atbildīgs par jebkādiem ar to saistītiem zaudējumiem.
6.3. Pārdevējam ir tiesības lauzt pirkuma līgumu, ja pircējs savu pasūtījumu neizņem 5 darba dienu laikā no piegādes datuma izvēlētajā UAB "ŠALNOS PREKYBA" veikalā.
6.4. Pārdevējam ir tiesības aktualizēt šos Noteikumus, par to paziņojot mājaslapā www.salna.lt.

7. Pārdevēja pienākumi
7.1. Pārdevējs nesniedz nekādas garantijas, ka e-veikals darbosies pareizi vai datu pārraide būs bez kļūdām, taču vienlaikus apņemas pielikt visas iespējamās pūles e-veikala pareizai darbībai. Pārdevējs nav atbildīgs par zaudējumiem, kas Pircējam radušies saistībā ar e-veikala darbību. Pārdevējs nav atbildīgs par atšķirībām starp fotoattēlā redzamās preces izskatu un faktisko preci.
7.2. Pārdevējs apņemas izpildīt pasūtījumu 1-4 darba dienu laikā no tā iesniegšanas dienas (netiek ieskaitītas nedēļas nogales un svētku dienas, kā arī gadījumi, kad preču piegāde tiek aizkavēta pārdevēja vainas dēļ). Ja pircējs izvēlas apmaksu ar bankas pārskaitījumu, pasūtījuma izpildes termiņš sākas no naudas līdzekļu saņemšanas Pārdevēja kontā. Pārdevējam ir jāinformē Pircējs par novēlotā pasūtījuma izpildes termiņu līdz Noteikumos noteiktā pasūtījuma izpildes termiņa beigām.
7.3. Pārdevējs, nespējot izpildīt pasūtījumu svarīgu apstākļu dēļ, apņemas ne vēlāk kā 5 darba dienu laikā piedāvāt Pircējam citu preci no e-veikala kataloga vai atmaksāt par pasūtījumu samaksāto naudu. Pircējs informē Pārdevēju par savu izvēli saņemt citu preci uz e-pastu [email protected] vai ar to pašu e-pastu iesniedz naudas atmaksas pieprasījumu, kurā jānorāda savi personas dati un A/S numurs.
7.4. Pārdevējs apņemas ievērot citas šajos noteikumos noteiktās prasības.

8. Līgumcena un samaksa
8.1. Preču cenas uz e-pastu veikalā www.salna.lt ir norādīti litos ar PVN. Pirkšanas-pārdošanas līguma cena sastāv no visu iegādāto preču summas un, pasūtījumu piegādes gadījumā uz Pircēja vēlamo atrašanās vietu, transporta izdevumiem.
8.2. Pircējs uz e-pastu veikalā pasūtītās preces tiek apmaksātas ar pārskaitījumu, skaidrā naudā vai izmantojot līzinga kompāniju sniegtos patēriņa kredīta pakalpojumus (pirkuma nosacījumi pieejami UAB "ŠALNOS PREKYBA" veikalos) atkarībā no pasūtījuma veikšanas brīdī izvēlētā apmaksas veida .
8.3. Pārdevējam pēc saviem ieskatiem ir tiesības pieprasīt no Pircēja avansu par pasūtītajām precēm.
8.4. Pircējs un Pārdevējs vienojas, ka pēc tam, kad Pircējs ir iesniedzis preces pasūtījumu un Pārdevējs to apstiprinājis, preces cena var mainīties, ņemot vērā preces cenu ietekmējošos faktorus, piemēram, pašizmaksas pieaugumu. no preces, tehniska kļūme informācijas sistēmās, papildu izmaksas, kas saistītas ar preces pārdošanu Pircējam (LR CK 6.313 Art. 7 d). Šādā gadījumā, ja pircējs nepiekrīt iegādāties preci par jaunu cenu, jebkurai no Pusēm pēc otras Puses paziņošanas ir tiesības lauzt pirkuma līgumu. Puses vienojas, ka zaudējumi, kas saistīti ar pirkuma līguma izbeigšanu, šādā gadījumā nav atlīdzināmi.

9. Tiesības atteikt pirkšanas un pārdošanas līgumu, preču atgriešanas un apmaiņas kārtība
9.1. Tiesības atkāpties no pirkuma līguma
9.1.1. Pircējam ir tiesības atkāpties no preces pirkuma līguma 14 (četrpadsmit) dienu laikā, nenorādot iemeslu, par to brīdinot pārdevēju. Pircējs nevar izmantot šīs tiesības pēc kāda no Lietuvas Republikas Civilkodeksa 6.22810. panta 2. daļā uzskaitītajiem līgumiem.
9.1.2. Pircējs paziņo Pārdevējam par pirkuma līguma atcelšanu vienā no šādiem veidiem: aizpildot  līguma atteikuma veidlapas paraugu  vai iesniedzot skaidru paziņojumu, kurā izklāstīts viņa lēmums par līguma atcelšanu. Paziņojums par līguma atcelšanu tiek nosūtīts pa e-pastu. pa pastu [email protected]Saņemot Pircēja paziņojumu, Pārdevējs nekavējoties nosūta apstiprinājumu par paziņojuma saņemšanu.
9.1.3. Atteikuma no pirkuma līguma tiesību izmantošanai paredzētais 14 (četrpadsmit) dienu termiņš tiek aprēķināts šādi: a. kad tiek noslēgts pirkuma-pārdošanas līgums, - no dienas, kad Pircējs vai viņa norādītā persona, izņemot pārvadātāju, saņem pasūtīto preci; b. ja Pircējs vienā pasūtījumā ir pasūtījis vairāk nekā vienu preci un preces tiek piegādātas atsevišķi, - no dienas, kad Pircējs vai viņa norādītā persona, izņemot pārvadātāju, saņem pēdējo preci; c. ja preces tiek piegādātas dažādās partijās vai daļās, - no dienas, kurā Pircējs vai viņa norādītā persona, izņemot pārvadātāju, saņem pēdējo partiju vai daļu; d. ja tiek noslēgts līgums par regulāru preču piegādi noteiktā termiņā, - no dienas, kad Pircējs vai viņa norādītā persona, izņemot pārvadātāju, saņem pirmo preci. Pircējam ir tiesības izmantot naudas atdošanas garantiju, ja visas atgrieztās preces ir ar autentiskām etiķetēm, aizsargmaisiem un oriģinālo iepakojumu, preces vienreiz lietojamais iepakojums nav bojāts, tas ir, precei nav zaudēja savu izskatu, jo tos pārdod.
9.2.1. Ja Pircējs ir iegādājies neatbilstošas ​​kvalitātes preci un preces neatbilstošā kvalitāte izpaužas ar ražošanas defektu, kas bija preces iegādes brīdī, vai neatbilstību ražotāja norādītajām specifikācijām, Pircējs var atgriezt preces un pēc savas izvēles var pieprasīt:
9.2.2.1. ka Pārdevējs bez maksas novērš preces trūkumus saprātīgā termiņā, ja defekti ir novēršami;
9.2.2.2. attiecīgi samazināt pirkuma cenu;
9.2.2.3. ka prece tiek aizstāta ar analogu atbilstošas ​​kvalitātes preci, izņemot gadījumus, ja defekti ir maznozīmīgi vai radušies Pircēja vainas dēļ;
9.2.2.4. atdot samaksāto cenu un atkāpties no pirkuma līguma, ja neatbilstošas ​​kvalitātes preču pārdošana ir būtisks pasūtījuma pārkāpums.
9.2.3. Pircējs var izvēlēties tikai vienu no Noteikumu 9.2.1.punktā paredzētajām tiesību aizsardzības metodēm. Pircējam sava izvēle ir jāpaziņo, atgriežot preci. Ja pēc tam, kad Pircējs ir izvēlējies 9.2.1. punktā paredzēto metodi, Pārdevējam nav iespējas to ieviest, Pārdevējs piedāvā alternatīvu 9.2.1. punktā paredzēto metodi. Pircējam nav tiesību mainīt izvēlēto aizsardzības līdzekli. Pircējam nav tiesību lauzt pirkuma līgumu, ja preces defekts ir neliels.
9.2.4. Lai pircējs varētu atgriezt preci, ir jāievēro šādi nosacījumi:
9.2.4.1. par to paziņot Pārdevējam pa e-pastu pa pastu uz [email protected], ziņojumā jānorāda atgrieztā prece;
9.2.4.2. iesniegt preces iegādes dokumentu, garantijas talonu (ja tāda izsniegta);
9.2.4.3. iesniegt brīvas formas pieteikumu.
9.2.5. Pircējs var izmantot tiesības atgriezt neatbilstošas ​​kvalitātes preces 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā no preces nodošanas dienas.
9.2.6. Pārdevējam ir tiesības nepieņemt Pircēja atgrieztās preces, ja Pircējs neievēro Noteikumos noteikto preču atgriešanas kārtību.
9.2.7. Pircējam ir jāapmaksā preču piegādes un preču atgriešanas izmaksas, un Pārdevējam, pārliecinoties, ka prece ir atgriezta neatbilstošas ​​kvalitātes dēļ, ir jāatlīdzina Pircējam viņam radušies piegādes un atgriešanas izdevumi. Nauda tiek atgriezta Pircējam 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā pēc tam, kad Pārdevējs ir saņēmis Pircēja paziņojumu par neatbilstošas ​​kvalitātes preci, un, ja Pircējs preci neatgriež Pārdevējam, šajā punktā paredzētais termiņš ir aprēķina no dienas, kad Preces tiek atgrieztas Pārdevējam. Apstiprinot šos Noteikumus, Pircējs piekrīt, ka nauda tiks atgriezta Pircēja bankas kontā, ja vien Pircējs un Pārdevējs nevienojas citādi.
9.2.8. Nauda netiks atgriezta par tām precēm, kuras bojātas tīši vai neuzmanības dēļ (ietekmējušas ķīmiskas vielas, ūdeni, atklātu uguni, augstu temperatūru, asus priekšmetus u.c.), vai ir bijuši preču lietošanas vai uzglabāšanas noteikumi. pārkāptas, vai preces ir izmantotas neatbilstoši vai ne paredzētajam mērķim.
9.2.9. Atsevišķi noteikumi neatbilstošas ​​kvalitātes preču atgriešanai var būt paredzēti tiem pievienotajos garantijas talonos (garantijās). Preču atgriešanas tiesības Pircējs var izmantot tikai tad, ja nav nokavēts preču atgriešanas termiņš, prece nav bojāta vai tās izskats nav būtiski mainījies, un tās nav lietotas. Visām atgriešanai jābūt ar oriģinālajām etiķetēm, aizsargmaisiem un oriģinālo iepakojumu.  Atgriezt līdz 20 (divdesmit) kg. Pircējs Preces var nogādāt Pārdevēja izņemšanas punktā, atgriezt tās ar kurjera starpniecību vai nosūtīt pa pastu. Preces ir jāatgriež Pārdevējam uz adresi, kuru Pārdevējs ir norādījis Pircējam nosūtītā līguma atteikuma paziņojuma saņemšanas apstiprinājumā. Preces, kuru svars pārsniedz 20 (divdesmit) kg, jānogādā Viļņas vai Klaipēdas veikalos. Tāpat rīkojums "Par priekšmetu atgriešanas un apmaiņas noteikumu apstiprināšanu" (2001.06.29 nr. 217) nosaka, ka: "Kvalitātes novērtēšanai tiek pārvadātas lielas un smagas (vairāk nekā 10 kg svara) neatbilstošas ​​kvalitātes nepārtikas preces. , apmainīt, salabot vai atdot pārdevējam, ja vien pārdošanas līgumā nav noteikts citādi. Šādu preču kvalitāti var novērtēt arī pircēja mājās.»
9.3. Ja Pircējs ir izmantojis Noteikumu 9.1., 9.1.1.-9.2.9.punktā noteiktās tiesības, nauda viņam tiek atgriezta 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā pēc tam, kad Pārdevējs saņēmis Pircēja paziņojumu, un, ja preces nav Pircējs atgriež Pārdevējam, šajā punktā paredzētais termiņš tiek skaitīts no dienām, kad preces tiek atgrieztas Pārdevējam.
9.3.1. Apstiprinot šos Noteikumus, Pircējs piekrīt, ka nauda tiks atgriezta Pircēja bankas kontā, ja vien Pircējs un Pārdevējs nevienojas citādi.
9.3.2. Pēc Noteikumu 9.1.1.-9.2.9.punktos noteikto tiesību izmantošanas Pircējam tiek atgriezta: preces cena, administratīvā maksa, ja tā tika piemērota, preces piegādes izmaksas. Pēc neatbilstošas ​​kvalitātes preču apmaiņas un atgriešanas noteikumu punktos noteikto tiesību izmantošanas Pircējam tiek atgriezta: preces cena, administratīvā maksa, ja tāda tika piemērota, piegādes izmaksas. preces, preču atgriešanas izmaksas.
9.3.3. Preču piegādes izmaksas netiek atmaksātas, ja Pircējs ir izvēlējies citu veidu, nevis Pārdevēja piedāvāto lētāko preces piegādes veidu.
9.3.4. Pārdevējam ir tiesības neatgriezt patērētājam samaksātās summas, kamēr prece nav atgriezta pārdevējam un nav pārbaudīta, vai tās atbilst sekojošiem punktiem:
• Pircējs to var izmantot tikai tad, ja ir beidzies preces atgriešanas termiņš. nav palaists garām,
• Prece nav bojāta vai to izskats nav būtiski mainījies, tāpēc pat tā nav lietota.
•Visām atgrieztajām precēm jābūt ar oriģinālajām etiķetēm, aizsargmaisiem un oriģinālo iepakojumu.
9.3.5.Pārdevējam ir tiesības neatgriezt Lietotājam samaksātās summas, kamēr prece nav atgriezta Pārdevējam un pārbaudīta atbilstība 9.1.-9.3.4.punktam.

10. Atbildība
10.1. Pircējs ir pilnībā atbildīgs par viņa sniegto personas datu pareizību. Ja Pircējs nesniedz precīzus personas datus, Pārdevējs nav atbildīgs par no tā izrietošajām sekām un iegūst tiesības pieprasīt no Pircēja kompensāciju par nodarītajiem tiešajiem zaudējumiem.
10.2. Pārdevējs nav atbildīgs par Pircēja nodarītajiem zaudējumiem, ja tie radušies, neņemot vērā Pārdevēja ieteikumus un ieteikumus, kā arī šo Noteikumu neievērošanu, lai gan Pircējam tika dota iespēja ar tiem iepazīties.
10.3. Bojājuma gadījumā vainīgā puse atlīdzina otrai pusei tiešos zaudējumus, kas radušies tās vainas dēļ.

11. Ārkārtas apstākļi
11.1. Puses nav atbildīgas par pilnīgu vai daļēju šajos Noteikumos noteikto saistību neizpildi, ja tas noticis nepārvaramas varas apstākļu dēļ. Puses izprot nepārvaramas varas apstākļus, kas noteikti Lietuvas Republikas Civilkodeksā. Ja norādītie apstākļi ilgst ilgāk par 1 mēnesi, Puses var izbeigt šos Noteikumus, savstarpēji vienojoties.

12. Informācijas apmaiņa
12.1. Pārdevējs nosūta visu ar pasūtījuma izpildi saistīto informāciju uz Pircēja kontā norādīto e-pasta adresi.
12.2. Pircējs visas ziņas un jautājumus sūta uz Pārdevēja norādītajām e-pasta adresēm.

13. Garantijas saistības
13.1. Jūsu ledusskapi, saldētavu vai citu sadzīves vai rūpniecisko iekārtu remontēs mūsu vai pilnvarota uzņēmuma speciālisti.
13.2. Garantijas saistības neattiecas uz:
· bojājumiem, kas radušies dabas stihiju, ugunsgrēku, lietotāja neuzmanības un nepareizas ekspluatācijas rezultātā;
· elektrotīkla bojājumu gadījumā;
· par ierīces krāsas izmaiņām (dzeltenību, piesārņojumu utt.) un rūsēšanu;
· par ekspluatācijas laikā gūtajām traumām (tīrīšanas, skūšanās skrāpējumi un citi mehānisku bojājumu radīti defekti);
· par defektiem, kas radušies transportēšanas laikā, kad ierīci transportē pats klients;
· preču piederumi, palīgmateriāli, piemēram, tālvadības pultis, maināmas lampas, filtri, plaukti, kastes, kloķi u.c.;
· par konstatētajiem bojājumiem, kas radušies svešķermeņu, vielu, šķidrumu vai kukaiņu iekļūšanas rezultātā, bez sadzīves tehnikas atkaļķošanas.
13.3. Garantijas apkopi var izbeigt agrāk nekā plānots, ja: ierīce netika ekspluatēta atbilstoši tai paredzētajam mērķim un neatradās lietotāja mājsaimniecībā, apmierinot viņa personīgās vajadzības;
· ierīce tika darbināta nepiemērotā telpā, piemēram, mitrā, aukstā utt.;
· ierīce ir tīši bojāta.
13.4. Garantijas pārbaudes laikā konstatētos defektus vai pārkāpumus ražotāja vainas dēļ bez maksas novērš garantijas talonā norādītais autorizētais servisa uzņēmums.
13.5. Pasūtītājs apmaksā nepamatoti izsaukta tehniskās apkopes punkta darbinieka ierašanās izdevumus atbilstoši uzņēmuma apkalpošanas tarifiem.

14. Nobeiguma noteikumu
14.1. Šie noteikumi ir izstrādāti saskaņā ar Lietuvas Republikas tiesību aktiem.
14.2. Attiecības, kas rodas, pamatojoties uz šiem noteikumiem, regulē Lietuvas Republikas tiesību akti.
14.3. Visi strīdi, kas rodas no šo noteikumu izpildes vai spēkā esamības, tiek risināti sarunu ceļā. Ja vienoties neizdodas, strīdi tiek risināti Lietuvas Republikas tiesību aktos noteiktajā kārtībā.

Lietošanas noteikumi:

1. Fiziskām un juridiskām personām ir tiesības iegādāties preces "salna.lt" veikalā.
1.1. reģistrētam klientam ir tiesības iepirkties juridiskās personas vārdā: veicot pirkumu, piegādes informācijā ir pietiekami aizpildīt juridiskās personas datus, kas nepieciešami PVN rēķina sastādīšanai;
1.2. fiziskām personām, kas jaunākas par 16 gadiem, jābūt vecāku vai aizbildņu piekrišanai.

2. Klients ir atbildīgs par reģistrācijas laikā sniegto datu pareizību.
2.1. reģistrējoties ir jānorāda precīza dzīvesvietas adrese: tas nepieciešams ne tikai piegādājot preces, bet arī veidojot PVN rēķinu par iegādātajām precēm;
2.2. Reģistrējoties jānorāda savs kontakttālrunis. Pirms pasūtījuma nosūtīšanas "salna.lt" komanda var pieprasīt papildu informāciju pasūtījuma precizēšanai;
2.3. ja tiek sniegti nepareizi dati, var tikt ierobežotas klienta iespējas izmantot www.salna.lt vietni.

3. Pasūtītājs ir atbildīgs par piegādes informācijas precizitāti:
3.1. Lūdzu, vienmēr norādiet pareizo pasta indeksu savai piegādes adresei. Jūs varat atrast savu pasta indeksu www.post.lt;
3.2. ja tiek sniegta neprecīza (vai nepareiza) informācija, "salna.lt" komanda nav atbildīga par iespējamām piegādes problēmām, kā arī ir tiesības pieprasīt atlīdzību par atkārtotu piegādi nepareizi norādītas pircēja informācijas dēļ.

4. "salna.lt" nodrošina savu apmeklētāju datu drošību.
4.1. klienta datu drošību nodrošina SSL (Secure Socket Layer) sertifikāts. Mēs apņemamies, ka, pārvietojoties starp klienta datoru un serveri, datus nelasīs un nemainīs trešās personas.

5. "salna.lt" patur tiesības:
5.1. labot lapā esošo informāciju: preces, preču aprakstus, cenas un noteikumus. Kad parādās jaunas "salna.lt" veikala noteikumu preces, tās stājas spēkā uzreiz pēc to publicēšanas;
5.2. ierobežot šīs vietnes lietošanu klientiem, kuri neievēro šos noteikumus;
5.3. saukt pie juridiskas atbildības personas, kuras neievēro šos noteikumus vai veic ļaunprātīgas darbības, saskaņā ar spēkā esošajiem Lietuvas Republikas tiesību aktiem;
5.4. pieprasīt kompensāciju par pasūtījuma transportēšanas izdevumiem, ja klients vienpusēji atceļ notiekošo pasūtījumu, kā arī preču apmaiņas gadījumos;
5.5. pieprasīt, lai, pamatojoties uz Lietuvas Republikas Civilkodeksa 6.367. pantu, preces tiek atgrieztas uz klienta rēķina vai klients apmaksā atgriešanas (piegādes) pakalpojumus;
5.6. atskaitīt piešķirtās papildu atlaides summu no klientam atdotās summas, ja klients izmantoja piedāvājuma papildu atlaidi un vēlāk atcēla (atgrieza) vismaz vienu kvalitatīvu preci no piedāvājuma, kuram tika piemērota atlaide.
5.7. nepiegādāt iegādātās preces vai pakalpojumus un vienpusēji lauzt pirkšanas/pārdošanas līgumu, pilnībā atgriežot visu pircēja samaksāto summu, ja prece pasūtīta par nepareizu vai sliktu pirkuma cenu tehnisku vai citu no Klienta neatkarīgu apstākļu dēļ. pakalpojumu sniedzējs, vai arī produkts vai pakalpojums vairs netiek piegādāts