Servisas

+370 46 325 325

Klaipėda: I-V 8:00 - 17:00


Pēcpārdošanas serviss

Pēcpārdošanas serviss

Papildus garantija

Papildu garantija ir analoga ražotāja sniegtajai garantijai, tikai tā ir spēkā ilgāk. Iegādājoties garantijas pagarinājumu, jūs nodrošināsiet sava ieguldījuma aizsardzību. Iegādātajām precēm piedāvājam papildu garantijas termiņus uz vienu, diviem un trīs gadiem.

 Uz papildu garantiju attiecas tie paši garantijas remonta nosacījumi kā uz standarta ražotāja garantiju. Jūs varat tos atrast šeit

 Papildu garantijas cenu varat redzēt lapā katram produktam, kuram šis pakalpojums ir pieejams.

 Papildu garantija stājas spēkā tikai pēc standarta ražotāja garantijas beigām Kamēr ir spēkā ražotāja garantija, par šo preci ir jāsazinās ar garantijas servisa centru.

 Ja sadzīves tehnika sabojājas pēc ražotāja noteiktā garantijas laika un precei ir papildus garantija, lūdzam sazināties ar mums un informēt mūs. Savukārt bez maksas nodrošināsim:

* bojāto detaļu nomaiņa;

* preču remonts;

* lielgabarīta preču remonts (no 50 kg.) pie klienta mājās vai to transportēšana uz un no lidostas;

GARANTIJAS PIENĀKUMI

1. Jūsu ledusskapi, saldētavu vai citu sadzīves vai rūpniecisko iekārtu remontēs mūsu vai pilnvarota uzņēmuma speciālisti.
2. Garantijas saistības neattiecas:

  •     par bojājumiem, ko izraisījušas dabas stihijas, ugunsgrēki, lietotāja neuzmanība un nepareiza darbība;
  •     elektrotīkla bojājumu gadījumā;
  •     par ierīces krāsas izmaiņām (dzeltenību, piesārņojumu utt.) un rūsēšanu;
  •     darbības laikā radušās traumas (tīrīšanas, skūšanās skrāpējumi un citi mehānisku bojājumu radīti defekti);
  •     par defektiem, kas radušies transportēšanas laikā, kad ierīci transportē pats klients;
  •     preču piederumiem, palīgmateriāliem, piemēram, tālvadības pultīm, maināmām lampām, filtriem, plauktiem, kastēm, kloķiem utt.;
  •     par atklātajiem bojājumiem, kas radušies svešķermeņu, vielu, šķidrumu vai kukaiņu iekļūšanas rezultātā bez ierīces atkaļķošanas.

3. Garantijas apkope var tikt pārtraukta agrāk nekā plānots, ja:

  •     ierīce netika ekspluatēta atbilstoši paredzētajam mērķim un nav lietotāja mājsaimniecībā, apmierinot viņa personīgās vajadzības;
  •     ierīce tika darbināta nepiemērotā telpā, piemēram, mitrā, aukstā utt.;
  •     ierīce ir tīši bojāta.

4. Garantijas pārbaudes laikā atklātos defektus vai pārkāpumus ražotāja vainas dēļ bez maksas novērš garantijas talonā norādītais autorizētais servisa uzņēmums.
5. Pasūtītājs apmaksā nepamatoti izsaukta tehniskās apkopes punkta darbinieka ierašanās izdevumus atbilstoši uzņēmuma apkalpošanas tarifiem.

Piegādājot preci garantijas remontam, nepieciešams iesniegt visus precei ražotāja pievienotos dokumentus, preces iegādes dokumentu (šis rēķins), kas vienlaikus ir arī preces garantijas talons.
Pircējam vēlams preci piegādāt garantijas centrā pilnā komplektācijā garantijas apkalpošanai. Jebkurā gadījumā prece ir jāpiegādā tā, lai to varētu ieslēgt (jānodrošina prece un tās barošanas avots).
Vēršam uzmanību, ka:
 Rīkojums "Par priekšmetu atgriešanas un apmaiņas noteikumu apstiprināšanu" (2001.06.29 nr. 217) paredz, ka: "Lielas un smagas (virs 10 kg svara) neatbilstošas ​​kvalitātes nepārtikas preces. kvalitātes novērtēšanai, maiņu, remontu vai atgriešanu veic pārdevējs, ja vien pārdošanas līgumā nav noteikts citādi. Šādu preču kvalitāti var novērtēt arī pircēja mājās.»
 remontētām vai nomainītām precēm garantijas nosacījumi ir spēkā atlikušajā garantijas laikā.

Gaisa kondicionētāja garantija

1. Kondicionieriem ir 24 mēnešu garantija, aprīkojumam nepieciešams tehniskais serviss, reizi gadā veic sertificēti uzņēmumi).

Piezīme: Iekārtas atteices gadījumā pieprasīsim dokumentu, kas apliecina, ka tehniskais serviss ir veikts.

2. Garantija netiek piemērota, ja:

Ja lietotājs nenorāda ierīces sērijas numuru vai ir bojāts ierīces sērijas numurs;

Ja gaisa kondicionēšanas sistēma ir uzstādīta bez kvalifikācijas;

Ja ir pārkāpti ierīces lietošanas noteikumi vai nosacījumi;

Ja netika veikts kvalificēts tehniskais serviss;

Ja ir nekvalificētu remonta mēģinājumu pazīmes;

Ja tiek mainīts ierīces rūpnīcas dizains;

Ja ierīce netiek izmantota paredzētajam mērķim;

Iekārta transportēta, neievērojot ražotāja prasības;

Mehānisku bojājumu gadījumā;

Bojājumu gadījumā, ko radījuši svešķermeņi, agresīvas vielas, šķidrumi;

Nesamontētas vai izjauktas iekārtas gadījumā, kad nav iespējams pārbaudīt uzstādīšanas kvalitāti.

Dabas stihijas, ugunsgrēka, sadzīves faktoru, nejaušas ārējas ietekmes (sprieguma svārstības elektrotīklā, zibens ietekme u.c.) izraisītu pārkāpumu, kā arī negadījumu gadījumā.

Svarīga informācija

Ir nepieciešams rūpīgi iepazīties ar ierīces lietošanas instrukciju;

Drenāžas sūknim tiek nodrošināta 12 mēnešu garantija, kuru nav iespējams pagarināt;

Iekārtas darbības traucējumu gadījumā lūgums sazināties ar uzņēmumu, kas uzstādījis gaisa kondicionēšanas iekārtu vai veic iekārtas tehnisko apkopi.

 

AG SERVISS

http://www.agservice.lt

Veic garantijas apkalpošanu sekojošu ražotāju iekārtām:

Bosch, Siemens, Gaggenau, Neff, Viva, Zelmer, LG, Samsung, AEG, AEG-Electrolux, Electrolux, Zanussi, Rowenta, Moulinex, Krups, Tefal, TCL, Thomson, Sharp ( izņemot TV) , HP ( tikai HP Pavillion, Compaq 2 , Royal, Miele.

UAB "AG Service"
R. Kalantos g. 32, LT-52494, Kauņa, Lietuva
Tālr.: +370 37 330187
Fakss.: +370 37 331363
KLIENTU APKALPOŠANAS NODAĻA 870055655

Vairāk par AG Service remontējamās tehnikas veidiem varat uzzināt  šeit .

 

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Pakalpojumu IKT

http://servisaict.eu/

Veic garantijas apkalpošanu sekojošu ražotāju iekārtām:

Apple, Asus, Benq, Brother, Dell, Haier, Lenovo, Lexmark, LG, MSi, Sharp, Toshiba, Hitachi

  • Kauņa, Lietuva
  • Tālrunis: +370 37 329000
  • E-pasts:  [email protected]
  • Savanoriu PR. 192 (Ziemeļvalstis),
    LT-44151, Kauņa
  • Parādīt kartē
  • Darba laiks:
  • Pirm.–Piekt., 09:00–18:00
  • Viļņa, Lietuva
  • Tālrunis: +370 5 210 1160
  • E-pasts:  [email protected]
  • Geležinio Vilko st. 6,
    LT-03150, Viļņa
  • Parādīt kartē
  • Darba laiks:
  • Pirm.–Piekt., 09:00–18:00

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Baltijas kontinents, UAB

http://www.bcsc.lt/

Veic garantijas apkalpošanu sekojošu ražotāju iekārtām:

Sony, Candy - Hoover, Bosch - Siemens - Gagenau, Ardo, Braun, Thomas, Philips, Panasonic, Liebhierr, Snaige, Atlant, Smeg, Orion, Moser, Oster, Nivona, Melita

Klaipēdas filiāle

  • Tālr. nr.: 8 700 555 95
  • e-pasts lpp.:  [email protected]
  • Bijuņu iela 8, Klaipēda, 91204
  • Darba laiks: IV: 9.00 - 18.00

Viļņas filiāle

  • Tālr. nr.: 8 700 555 95
  • e-pasts lpp.:  [email protected]
  • Žirmūnu iela 70, 09133 Viļņa
  • Darba laiks: IV: 9.00 - 18.00