Servisas

+370 46 325 325

Klaipėda: I-V 8:00 - 18:00, VI 10:00 - 15:00


Piegāde

  1. Preces "salna.lt" interneta veikalā varat pasūtīt jebkurā diennakts laikā, jebkurā nedēļas dienā. Pasūtot preces, Jūs varat izvēlēties Jums ērtāko piegādes veidu: mēs varam piegādāt preces Jums uz mājām vai arī Jūs varat tās izņemt paši kādā no mūsu veikaliem - Klaipēdā vai Viļņā. Par izņemšanai gatavu preci klientu informēsim personīgi pa pasūtījuma informācijā norādīto tālruni. Ja prece šobrīd nav pieejama Jums ērtākajā veikalā, mēs to Jums atvedīsim un informēsim 1-5 darba dienu laikā, kad varēsiet ierasties pēc savas preces.
  2. Preču piegādes cena visā Lietuvas Republikas teritorijā ir atkarīga no Jūsu iegādāto preču svara un vērtības. Šī cena ir norādīta, veicot pasūtījumu. Preces tiek piegādātas uz norādīto adresi vai citā pircējam ērtā vietā.
  3. Piedāvājam arī apmaksu par precēm, samaksājot kurjeram pie preces piegādes. Jūs varat izvēlēties šo pakalpojumu, noklikšķinot uz "maksa skaidrā naudā kurjeram", varat maksāt skaidrā naudā (ir precīza summa). Paku serviss par šo pakalpojumu iekasē papildus maksu 2eur (maksa tiks automātiski iekļauta pasūtījumā). (Samaksa uz vietas iespējama arī ar maksājumu karti, par maksu jārunā atsevišķi).
  4. *Paku piegāde uz Kuršu kāpām - papildus €22. maksa, kas jāmaksā atsevišķi.
  5. Preču piegāde notiek 2 līdz 3 darba dienu laikā pēc Jūsu maksājuma veikšanas un nauda tiek ieskaitīta UAB "Šalnos prekyba" kontā.
  6. Preces tiek piegādātas pircējam, izmantojot uzņēmuma "DPD" eksprespasta pakalpojumu vai ar jebkuru citu mūsu pilnvarotu piegādes kurjeru. Pieņemot preci, pircējam ir jāpārbauda iepakojums un piegādātās preces stāvoklis. Pēc preču saņemšanas un pakas piegādes dokumentu parakstīšanas bez komentāriem tiek uzskatīts, ka preces iepakojumā ir kārtībā, paka piegādāta kārtībā un nevienai no attiecību pusēm pretenziju attiecībā uz iepakojumā esošajām precēm nav. Ja neveiksit šīs darbības, mēs nebūsim atbildīgi par:
    1. preces bojājumi, ja šādu bojājumu rašanās pamats nav ražošanas defekts;
    2. preču komplekta neatbilstības, ja šīs neatbilstības var konstatēt preces ārējās apskates laikā.
  7. Preces, kuru svars pārsniedz 30 kg, tiek piegādātas tikai saņēmējam uz mājām. Lielo un/vai smago preču (piem. ledusskapju) piegāde no durvīm līdz durvīm maksā 20 Eur* (Piegādes cena atkarīga no izvēlētā rajona, citos rajonos cena var svārstīties no 35-45 Eur.).
  8. Pasūtot piegādes pakalpojumu Klaipēdā vai Viļņā, par šo papildpakalpojumu nepieciešams informēt komentāros, veidojot pasūtījumu. Paziņojiet arī menedžerim, kurš apstrādās jūsu pasūtījumu. Piegādes cena Viļņā un Klaipēdā ir runājama, par šo pakalpojumu būs jāmaksā atsevišķi, ja pasūtījāt pasūtījumu internetā.
  9. Piegādes brīdī pircējam jāuzrāda personu apliecinošs dokuments. Ja persona, kas izņem preces, neatbilst mūsu rīcībā esošajiem datiem par klientu vai ja izrādās, ka reģistrācijas laikā vietnē ir sniegti nepatiesi un nepatiesi dati, vai persona, kas izņem preces, ir jaunāka par 16 gadiem un piegādes brīdī nav ieguvusi rīcībspēju, mums ir tiesības atteikt preces piegādi klientam bez tiesiskām sekām. Mēs neesam atbildīgi par kļūdām vai neprecizitātēm, kas radušās datu ievades laikā, tāpēc iesakām ļoti rūpīgi aizpildīt un vēlreiz pārbaudīt reģistrācijas datus un piegādes adresi.
  10. PASŪTĪTO PREČU PIEGĀDES KAVĪBA:
    1. Darām visu iespējamo, lai nodrošinātu savlaicīgu pasūtīto un apmaksāto preču piegādi. Tomēr piegādes aizkavēšanās var rasties arī no mums neatkarīgu apstākļu vai neparedzētu apstākļu dēļ. Ne "salna.lt", ne mūsu norādītais sūtītājs vai pārvadātājs nevar pilnībā garantēt, ka pirkums jūs sasniegs precīzi iepriekš noteiktajā piegādes termiņā. Tāpat mēs neesam atbildīgi par sekām, kuras var izraisīt preces piegāde vēlāk par mūsu lapā norādīto standarta piegādes termiņu. Visus zaudējumus vai bojājumus, kas saistīti ar preču piegādes datumu un laiku, uzņemas pircējs.